2016. nov 14.

Köszöntő!

írta: sporthungaria
Köszöntő!

Kedves Olvasóim!


Köszöntelek titeket a Sporthungária oldalán amely elsősorban a magyar labdarúgással foglalkozik de igyekszem idővel kiszolgálni más sportok szerelmeseit is,hiszen magam is több sportágért rajongok. Lesz itt jégkorong, autó -motor sportok ,úszás ,vízilabda ,kézilabda illetve amire igényt tartotok.

Mivel a blog gyakorlatilag még szervezés alatt áll, ezért egy kis időbe fog telni ,mire minden a helyére kerül ,de bízom benne ,hogy egy nagyon szuper dolgot tudok létrehozni számotokra és örömmel fogjátok olvasni majd a későbbiekben. :)

sporthun_jpg.jpeg

 

Nagyon régóta játszottam a gondolattal,hogy elindítsak egy saját oldalt ,nagy álmom ez,de sosem éreztem rá késznek magam,talán még most sem vagyok rá elég érett,de hova halogatnám a dolgokat.. egyszer élünk .. Most kell kiírnom magamból a gondolataimat ,most kell megosztanom veletek érzéseimet , élményeimet , átadni nektek azt a fajta szenvedélyt és szerelmet amelyet számomra a sport jelent. Nem vagyok egy profi blogger sem egy profi újságíró,tisztában vagyok vele,hogy lesznek akik nemtetszésüknek adnak majd hangot,de engem ez egyáltalán nem rettent el ,sőt.. Minden kritikának helye van itt ,ezeket építőjellegűen kezelem ,hiszen ezekből sokat tanulhatok és ki tudja,talán ezeknek a dolgoknak köszönhetően egyszer még belőlem is igazi nagy sportújságíró válhat..

 

Hamarosan jelentkezem az első cikkemmel,amellyel ráhangolódunk a holnapi Magyarország -Svédország barátságos mérkőzésre ,amelyen több ikonikus labdraúgónk is búcsúzik a válogatottságtól !!!

 


Üdv. : A szerk.

 

Szólj hozzá

sport sporthungaria